Pages

2/05/2017

Discordant

(Hejjjjj pamatujete na minulej post? To mi takhle leží foťák na klíně, náhle se zvedám, foťák padá, objektiv se rozm*dá na dva kusy. Tak. Můj milý soused mi objektiv spravil, ale už pořádně neostří a kvůli otisku prstu na skle jsou fotky přesvícený. Tak abyste byli v obraze, proč tenhle post nemá tu správnou šťávu)

Amstrdam na pár dní. 

A few days in Amsterdam. Taken with my broken lens. Planned to upload more but all the photos are absolute disaster :~~~~~~~) Autism at its best. No lucas im not actually autistic muah

Editing: Lightroom 4 - does anyone actually care about this? does anyone read this? mileno voe 





oh heeeeeeey











fucking love this one



guys can we go pls





"guys turn around" *charlie looks into the distance*

stalking kids is my forte 
that proud look on the guys face in the background



3 comments:

  1. Ooou, je mi obektivu moc líto, aspoň, že se ještě spasil... Kdybys to nenapsala, ani bych nepoznala, že jsou fotky nějak jiné, než by sis přála. Pořád boží. Krásná atmoška.

    ReplyDelete
  2. I přesto jsou fotky krásné. A ta fotka s rackem je moje nejoblíbenější!

    ReplyDelete
  3. These bathtub with flowers and oldschool bike looks so cute!

    ReplyDelete